Saturday, September 26, 2009

kisah sedihku ari ini.....

w660i ( pemberian mertuaku...)











j300i ( hasil titik peluhku....)

aku xtau kenapa aku cuai sangat ari nie....
aku dengan x sengaja membasuh handphone( sony w660i ) pemberian mertuaku.....

aku rasa bersalah sangat....
kerana handphone 2 bukan milik aku....
mertuaku hadiahkan handphone 2 kepada Aqeils sebaik sahaja aku setuju meninggalkan Aqeils tinggal bersama mereka....
kononnye untuk memudahkan aku berhubung dengan Aqeils....
ada 3G bolehlah aku terima gambo Aqeils & buat video call setiap ari....
Apalah insan sekecil Aqeils tahu ( masa 2 usianya baru 55 hari....)
memanglah bukan handphone baru....
mertuaku dah pakai terlebih dahulu....
x kisah la walau 2nd hand pun....
tapi kalau x kerana pemberian mereka tentu aku masih memakai handphone buruk aku( sony j300i )....
condition handphone nie memang daif giler....
kejap2 die off sendiri.... automatic gitu.....
tapi betul la kata pepatah melayu dahulu kala....
"HUJAN EMAS DI NEGERI ORANG, HUJAN BATU DINEGERI SENDIRI, LEBIH BAIK DINEGERI SENDIRI...."
kalau benda tu dari hasil titik peluh kite xde sape yg akan pertikaikan.... tapi disebabkan pemberian orang x pasal2 aku kene perli.... ye la, siapa lah aku..... sedih woooo.....

No comments:

Post a Comment