Tuesday, June 28, 2011

kasi update sikit


bz betul aku sekarang nie.... ye la mencari rezeki yang halal untuk membantu keluarga.... hnkhakahak, kelakar gak bunyinyer.... sejak 2 bulan lepas aku terjebak ngan dunia bundle..... "pakaian bundle dari UK"....  kalau dulu aku sibuk shopping kat KLCC, masuk butik2 berjenama...aku giler mencari pakaian berjenama untuk diriku & anakku....

tapi sejak aku kenali bundle nie.... aku terasa nikmat "value of money".... aku mampu membeli pakaian berjenama & berkualiti untuk  diriku dan anak2 aku dengan harga yang jauh lebih murah.... ala, baju pakai 2-3 kali jer dah nampak lusuh.... so x kisah la kalau second hand @ reject....yang penting aku puas ati....

kini aku lebih gemar bershopping di alam maya..... kepada yang meminati dunia bundle jangan sengan klik blog kat bawah nie....

www.zaqeils.blogspot.com





No comments:

Post a Comment