Friday, October 16, 2009

AQEIL DAH SEMINGGU DEMAM, BATUK & SELESEMA....

aqeil yang x pernah lekang dengan "BANTAL BUCUKNYE...."


Sejak aku belajar kembali, banyak masa yang aku habiskan diluar....
walaupun aku sering mencuri masa untuk menjengok Aqeils, tapi aku rasa masih x mencukupi bagi Aqeils...

Aqeils kini terlalu manja, setelah hampir 6 bulan berkepit kehulu-kehilir die seolah2 x betah ditinggalkan lagi.... memang setiap pagi die akan melambai tangannya kepadaku, tapi aku tahu die x ikhlas....
dah seminggu Aqeils tak sihat.... panas badannya sekejap kebah sekejap menjadi.... hingus sentiasa meleleh.... batuk berkahak.... aku terlalu risaukannya.... tetapi, kenakalannya x pernah surut.... cuma adakalanya, melekat macam cicak, kemudian kembali aktive.... die kini sedang belajar berjalan.... semoga anakku kembali sihat.....

"SABARLAH SAYANG, SEMUA NIE X LAMA.... IBU PERLUKAN SIJIL UNTUK DAPATKAN SOKONGAN.... SEMUA NIE DEMI MASA DEPAN AQEILS.... "

No comments:

Post a Comment