Friday, October 23, 2009

RAYA 2009 vs RAYA 2008

RAYA 2009, PERTAMA KALI BERAYA SEBAGAI SEORANG IBU.....


RAYA 2009 penuh bermakna buat Aku & suamiku.... tahun ini ada Aqeils memeriahkan lagi suasana.... keletahnye membuatkan aku x kering gusi... bila orang beraya die pun beraya sekali.... orang makan biskut raya die pun makan.... orang makan ketupat & lemang, die pun makan juga.... aku bagi duit raya die pun nak tolong bagikan....

RAYA 2008, KALI PERTAMA AKU BERAYA SEBAGAI SEORANG ISTERI.....

nie gambo photo studio sempena raya....masa nie aku pragnent 7 bulan x silap.... tema color pink-putih.... xceli hubby x beli baju raya pun, tu baju masa kami nikah.... aku jer yang wat baju baru coz baju dah x muat.... hehehe... hubby kata aku x ble bergaya sangat ngan perut besar tu... so die pun xyah beli baju baru.....ada ke patut, tapi aku turutkan je kehendaknye....

gambo kami sepanjang hari raya pertama 2009

No comments:

Post a Comment